Простір творчих ідей

Щоб учні та батьки працювали ефективно в умовах дистанційного навчання, учителю надважливо пам'ятати, що психологічна рівновага, позитивне ставлення та індивідуальний підхід є значно важливішими, ніж оцінювання і повне виконання програми. Навчальні предмети «Трудове навчання», «Образотворче мистецтво», неодмінно допоможуть організувати дозвілля у родинах, підтримувати затишок у домі, щодня отримувати позитивні емоції від виконання звичних справ. 

На перехресті творчої взаємодії завжди приховані потенційні можливості й кожна дія, взаємодія, вчинок, способи поведінки здатні змінювати реальність, народжувати майбутнє. Така форма зв'язку  чи не найкраще розкриває можливості навчальних предметів «Трудове навчання», «Образотворче мистецтво», стимулює виробництво власної думки в учнів, сприяє інтелектуальному засвоєнню нової інформації та оволодінню новими способами навчальних дій, спонукає їх до активності, сприяє розвитку їх мислення та спрямуванню до діяльнісно-креативного типу взаємодії.

Вчителі трудового навчання та образотворчого мистецтва разом з учнями працюють над проєктом «Простір творчих ідей». Розуміємо необхідність організації ефективної педагогічної творчої взаємодії в умовах застосування технологій дистанційного навчання із використанням проєктної діяльності.  Звернемо увагу на ціннісний підход педагогіки  партнерства через ефективну педагогічну взаємодіюв умовах дистанційного навчання