Проєкт – простір творчих ідей

Щоб учні та батьки працювали ефективно в умовах дистанційного навчання, учителю надважливо пам'ятати, що психологічна рівновага, позитивне ставлення та індивідуальний підхід є значно важливішими, ніж оцінювання і повне виконання програми. Навчальний предмет «Трудове навчання», за правильної роботи з боку вчителя, неодмінно допоможе організувати дозвілля у родинах, підтримувати затишок у домі, щодня отримувати позитивні емоції від виконання звичних справ. 

Сьогодні у темі дня ми звернемо увагу на ціннісному підході педагогіки  партнерства через ефективну педагогічну взаємодію в умовах дистанційного навчання на уроках трудового навчання. 

На перехресті творчої взаємодії завжди приховані потенційні можливості й кожна дія, взаємодія, вчинок, способи поведінки здатні змінювати реальність, народжувати майбутнє. Така форма зв'язку  чи не найкраще розкриває можливості навчального предмета «Трудове навчання», стимулює виробництво власної думки в учнів, сприяє інтелектуальному засвоєнню нової інформації та оволодінню новими способами навчальних дій, спонукає їх до активності, сприяє розвитку їх мислення та спрямуванню до діяльнісно-креативного типу взаємодії.

Важливо розуміти про необхідність організації ефективної педагогічної творчої взаємодії в умовах застосування технологій дистанційного навчання із використанням проєктної діяльності. Учні закладу працювали над проєктом «Вироби із солоного тіста», учитель трудового навчання Паламарчук В.І.